Dags att uppta bloggandet igen!!!

Nu känner jag suget igen att blogga, mest för min egen skull så jag kan gå tillbaka och läsa.

Bebis nummer 3 är på gång och denna graviditet har helt klart varit värst!!! Mått så dåligt jätte länge, trött å allmänt piss.. Ökar som vanligt lika mycket i vikt, och allt sätter sig på rumpan och låren 😔  känner mig så fet å äcklig.. Trösten finner jag i att dem 2 föregående graviditeterna har jag ökat nästan 25 kg och jag har även tappat alla dem kilona.. Hård träning med mycket promenader när bebis tittat ut!! 👊🏻
Lyckan när bebis väl kommit gör det hela värt dem extra 25 kilona ❤️
Vår lilla prinsessa 💕💕


V 24 i dag 💕

Påsk har vi oxå hunnit med, den spenderades i Vyöni som vanligt!! 
Hann inte fota så mkt då jag uppdaterade telefonen och glömde bort pinkoden 😂











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu