Vab

Undra hur många gånger man jobbat en full månad?! I går vabbade jag halva dagen med Miléa för ett besök i sunderbyn. Sen var tanken att Benny skulle vara hemma med Lovis som är sjuk, men fick nå akut jobb som måste göras.. Lite tur i oturen för jag har pajat min egen rygg så den får vila lite grann.. Men stressad blir man när kollegorna står utan vikarie 😩
Men vi har haft en bra dag, tagit en lång promenad å myst på hemma..(efter att jag var en sväng på jobbet å hade ett utvecklingssamtal..) 
Blir hemma även i morgon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu