21/9

I dag känns det som att hösten kom 🍂🍁
Vi har verkligen inte gjort nånting, jag har varit jätte trött, vilket säkert beror på att vi inte gjort nånting 😉

I går kväll var jag hos Malin å drack lite vin å surra. Hon hade ett förjävla gott vin som bara slank ner å jag är grymt kräsen..

Med Lovis kämpar vi på med maten. I dag åt hon nästan en hel portion med gröt å sen åt hon ganska mkt till middag.. Så det tar sig! Vattnet kämpar vi på med för det gillar hon inte alls, sen fattar hon inte heller riktigt hur hon ska suga på flaskan. 
Hon kan sitta nu å tar sig framåt i full fart, dröjer nog inte länge förrän hon kryper. Hon har en del tänder på väg, alldeles bubbligt i tandköttet..

På fredag fick även min allra bästa kompis en dotter 💕 det blev en liten Mira som var helt perfekt! Längtar tills vi för träffa underverket..

Nä nu ska jag bygga pussel med milea ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu