Låsning från hell!!!!

På måndag när jag vaknade hade jag så sjukt ont i nacken och i högerarm. Det gjorde så ont så jag tog mej knappt upp ur sängen. Så svårt att beskriva smärtan i armen, men den krampade vid minsta rörelse, det ilade, strålade, värkte konstant, högg till .. Hur jag än försökte hålla den så gjorde den sjukt ont, även på natten!!! Vilket resulterat i många sömnlösa nätter..

Provade jätte starka värktabletter men smärtan försvann inte 😔
På onsdag fick jag tid till sjukgymnasten som knäckte till en låsning i bröstryggen, men smärtan i armen försvann inte, så tillbaka dagen efter då han hittade en låsning i 5:e kotan, men ingen förbättring 😔

Nu är jag sjukt less, sover inte på nätterna, har ont hela tiden.. På tisdag ska jag tillbaka till sjukgymnasten ..

Annars är det bra, Lovis ställer sig upp efter allt!!!! Milea testar till tusen å vi har många fighter varje dag, men när vi är vänner är hon världens mysigaste och mest omtänksamma person. På väg gen från fsk plockade hon blommor till pappa för han hade ont i ryggen i då skulle han bli bättre 💕







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu