Bättre men inte bra..

Armen börjar kännas mkt bättre men är inte bra. Nu får jag oftast sova hela nätterna fast jag snurrar väldigt mkt, men värken är inte så stor att jag måste kliva upp. Morgonen är värst när man inte rört sig. Fick akupunktur sist hos sjukgymnasten och ska dit igen på tisdag. Lite frustrerande när dem inte vet vart det kommer från, det känns som att det sitter i axeln men det verkar inte vara därifrån. Men men blir säkert bra snart 👍😄

I fredags tog vi bussen in till stan. Elin var barnvakt medan jag var hos sjukgymnasten och sen käkade vi på Max och åkte hem. 
I går drog jag å barnen till Maria å Ania tillsammans med mallan å memme.. Lite kaffe å surr å lek för barnen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu