Fredag!

Då var helgen här igen.. Vi sov till ca 7, vid 8 tiden kom Eimi å Malin å hälsade på 😊 ungarna härjade på som vanligt, så milea somnade på 2 röda vid lunch.. Hade också tänkt sova men det ville inte Lovis så det var bara att kliva upp, livet som trött 2 barns mamma 😉

Vid 14 packade jag in alla barn i bilen å drog till syrran när det klarnat upp ☀️ Ungarna fick leka lite ute, hoppa studsmatta och leka i lekstugan, vilket milea älskade! Hon bäddade ner bebisen å lagade mat 💕




Väl hemma var det läggdags på en gång, gav milea välling å sa att jag kommer snart, måste bara äta middag.. Men hon somnade innan jag ätit klart, hon har blivit så duktig på somna själv.

Nu sover Lovis oxå å jag ligger bara i soffan å slö tittar tv å äter godis.. Benny är i väg med jobbet på grillkväll 🔥🍺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu