Jag blir tokig!!

Nu börjar jag bli riktig less på mileas läggning!! Hon bökar på i minst 1 timme å bara svamlar..
Kan inte lämna henne själv i rummet och låta hon ligga ensam då hon inte sover i spjälsäng nå mer, då tänder hon lampan å börjar leka i stället.. Vissa gånger är hon inte trött, men oftast är hon trött men hon tjorvar på med mig.. Går mkt bättre när Benny lägger henne!
Kan bero på att vi flyttat henne till eget rum.. Hon vaknar varje natt å man hör i babyvakten hur hon säger " tängen", då vill hon sova i våran säng, då står hon bakom dörren och väntar :-)
Vill som att hon ska kunna sova i eget rum så inte bebben kommer väcka henne hela nätterna sen, men men får träna på med henne!

Annars utvecklas hon i rasande takt, orden bara sprutar ur munnen, hon upprepar allt man säger.. Men än ingen mening :-) men hon är så duktig! Mammas ❤️



Hittade lite kläder till bebben på rean, man vill ju som alltid ha något nytt ;-)
Ska rensa å kolla igenom vad jag har för kläder och vilket skick dem är i..

I morgon kommer Jens med familj, ska bli så kul å ses!! 

Ha en trevlig kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu