Förbaskat också!!

Feber igen!!! Trodde verkligen att vi var på bättringsvägen :-/ gumman ligger på 39,5.. Lilla ❤️
Lika jobbigt för mig, jag får inte ens gå till köket utan att hon ska med, i famnen, pappa duger inte så jag är helt låst i soffan.. 



Helg i alla fall å det är ju skönt 👍 vi är ju bjudna på 2 års kalas i morgon men vi får se hur formen är om vi svänger förbi en snabbis.. Å på söndag ska jag ha tupperware party 👍

I dag har jag beställt mig en köksassistent!! Allt man ska baka kräver nästan det och nu känner jag att jag måste börja baka eget bröd!! Mitt bröd är verkligen jätte dyrt och det räcker inte länge, så lägger säkert minst 60 kr i veckan på bröd 👎 så nu ska det börjas baka eget!! 🍞

Trevlig helg på er 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu