Nojjig..

Varför är man alltid så nojjig när det rör huvudet??!! 
Jag har typ bakom vänster öra en liten liten bula, den syns inte och man känner just bara en lite utbuktning ben den gör så sjukt ont att röra på!! Har haft den där hur länge som helst.. Känns lite löjligt att gå till läkaren å visa upp något som inte syns. 

2 v kvar till bf, önskar bebben kom i går helst.. Less på all vätska som spökar, less på nästäppan som är hemsk, less på att inte kunna sova.. Varje vändning i sängen gör ont å jag måste pissa hela tiden, jag jan inte ligga på rygg för då kan jag inte andas.. Nä men det är härligt att vara gravid!! 😊



Hon såg när mamma måla - "den ha" så självklart målar mamma 💅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu