Snart är sommaren slut ☀️

Snart är det dags för skola/förskola igen! Jag längtar till lite rutiner igen. Milea frågar om förskolan nästan varje dag så hon börjar nog vara less på att vara hemma med oss. 
På måndag ska jag besöka tandläkaren, så skönt å få skrapa lite tandsten 😁 

Med Lovis har vi tagit det lugnt vad gäller smakisar, hon helammas än och jag känner ingen stress 😊 hon har fått smaka lite potatis och banan men det är typ allt. Måste börja vänja henne långsamt med glutenmat, hon har ju trots allt hög risk att få det ändå så vi tar det väldigt varsamt. Bm sa att får hon smaka en liten brödbit så ska vi vänta sen nån vecka innan hon får pröva igen.. Så jag ammar henne så länge hon vill det, själv tycker jag det är ganska skönt! Maten är alltid med 😄

På lördag ska vi ha grillfest på kvarteret 🔥🍺🍷 å nästa helg är det bröllop 👰💍❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu