Hundfria!

När mamma å Uffe var i stan tog dem med sig Willis till vyöni :-) han trivs då jan kan springa och vara ute hela dagarna om han så vill, å jag ska vara ärlig å säga att det är grymt skönt!! Har ständigt dåligt samvete för att man inte har tid att träna med han.. Å jag kan säga att det behövs mkt jobb med han! Han behöver social tränas omg!! Han märker revir hos andra 😡, han hoppar och skäller och morrar å reser ragg till allt och alla! Men han är även jätte mysig 🐶

Det har det kläckts många barn nu! Den 1 maj kom mina systerbarn, en liten Tea och en liten Ville :-)
Den 8 maj kom Jessi å Perras Wille :-)
Och i dag kom Robert och Johannas flicka!

Än har vi bara hunnit träffa Tea och Ville.. Milea var lite sotis när jag höll bebisarna å ville bara komma upp i famnen, mamma🐷 som hon är just nu!

Hon går i alla fall hela tiden nu, har inte alls krypt.. Ramlar hon ställer hon sig upp direkt och går i väg :-) hade dock lite svårt att gå i stövlar, gjorde 2 ansiktsdykningar!

I morgon kanske vi får träffa kusinen Milton och Alfons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu