Vars tog veckan vägen!

Redan torsdag i dag! Shit hinner inte med alls..
Har inte alls gjort mkt i veckan, har hållit oss hemma :-) jag är en riktig hemma människa å trivs verkligen att vara hemma!
I går blev jag erbjuden jobb :-) är i lite valet å kvalet å måste fundera lite.. Är i en förskoleklass å jag har ingen direkt erfarenhet från det, har aldrig ens vickat i 6 års så det känns främmande! Sen var det bara 75% vilket hade varit grymt skönt men lönen blir ju inte så bra när man inte har direkt hög lön :-/ sen hade det varit promenad avstånd! Men ska höra lite mer innan jag bestämmer mej..

I morgon ska jag äntligen få göra något en stund själv! Mamma å Uffe ska vara med gumman medan jag ska å få nya naglar!!!

På lördag ska vi åka på Ikea å handla lite grejjer till flickornas rum.. I Corrans rum ska nästan allt ut å kastas å in med lite nytt.. Blir även en rejäl rensning då hon är duktig att samla på sig saker :-)
Lill gumman ska få sig en expedit hylla, en lampa å kanske lite nya leksaker :-)

Näe nu kallar en bajs blöja! 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu