Helg!

Fredag igen! Inga planer för helgen, blir nog lugnt å stillsamt..

I går hade jag besök av fina syster Erika å hennes kanonkula ;-) väntar ivrigt på att dem 2 små liven ska komma ut!! :-)

Var även på återbesök till läkaren å allt såg bra ut.. Han slog mej lite på fingrarna när jag använder topps :-) men har sån klåda i öronen å då måste jag ju klia.. Fick i alla fall veta att jag bara förvärrar eksemet i öronen när jag kliar.. Så behandling med droppar, bomull i öronen när jag duschar å inga topps!!

Deklarerat har vi hunnit med oxå, blev en återbäring för oss båda, helt perfekt inför det kommande bröllopet ;-) 👰💍

Kan även tipsa här på bloggen, om ni är sugen på att beställa barnmössor eller till er själv i en massa olika tyger kontakta mej! Min moster syr för endast 75kr, gumman ska få sig en grön med ugglor! Samma tyg som jag beställt från busmonster, men bättre passform å mkt billigare!!


Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Vi vill ha mössor!!

2013-03-22 @ 14:33:24
URL: http://erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu