Fredag!

Då var det fredag igen.. Gumman vilar lunch å jag läser.. Ska dra ut på storheden när hon vaknar.. Har lite presentkort på hm så ska kolla om jag hittar något till mej själv för en gångs skull!! Gumman har massor med kläder men av någon anledning slutar det alltid med att hon får något nytt å jag blir utan :-) men vill ha mej nå nya vår leggings å nån skön vardags topp!

Ska även köpa toning, ser ut som att jag är gråhårig med min enorma utväxt!! Funderade på slingor med ids inte hålla på så håller mej brunhårig.. Vet att jag trivs bäst med det!!

Har börjar läsa en ny bok, eldvittnet av Kepler.. Vilken spännande bok direkt från kap 1!! Vill inte lägga i från mej boken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu