Veet kampanj!

Nu har jag testat dem olika produkterna!
Jag gillade electrical roll on kittet då det var smidigt och enkelt att applicera vaxet. Resultatet blev också bra, väldigt lena ben! Däremot tyckte jag inte att jag fick med några hårstrån när jag skulle vaxa några dagar senare, för att få bort dem tunna håren. Så det gäller att spara ut för att få bästa resultatet enligt mig.
Precision vax tyckte jag var lite svårt! Jag smetade ut vax på för stor del på en gång och råkade därför få med väldigt mycket av ögonbrynet! Men alla ljusa små hår försvann som man annars inte ser. Så applicera på små ytor så blir det nog ett klockrent resultat. Tyvärr ville jag inte testa hakan eller överläppen.

Feedbacken av remsorna har varit att dem har fungerar bra! Lätta och smidiga att använda!


Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Ja det måste vi absolut! Kaffe? Promenad? Stan? I veckan?

2013-06-04 @ 09:45:19
URL: http://erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu