Fått jobb 👍

Helt perfekt att jag fått jobb innan jag ens börjat :-)
Fått hela hösten i antnäs.. Aldrig varit där men det blir säkert bra :-) hade ju önskat något lite närmare men pga förturen måste jag ta det erbjudande jag får för att inte tappa förturen..

Egentligen skulle jag ha börjat 12 aug men det funkar inte för oss, så ska försöka få inskolning till milea lite tidigare .. Annars var det ok för rektorn att jag började 9 sep..

Snart blir stumpan 1 år! Helt sjukt vad tiden springer i väg, ska verkligen njuta hela sommaren tillsammans med henne.. Åka på stranden å mysa på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu