Julklappar! 🎁

I dag har jag handlat lite julklappar.. Blir absolut inte många klappar i år, tycker det är vansinne att hålla på köpa hur mkt som helst!! 
Vi köper aldrig till varann vi vuxna, utan spelar julklappsspelet.. Då har alla med sig 4 paket för ungefär 50 kr per paket. Det är verkligen jätte roligt 👍

Är fortfarande hemma från jobbet.. Jag mår typ illa hela tiden å går bara å väntar på att det ska bli min tur, men inget.. Vågar dock inte chansa för 2 dagar med att smitta ner mina kollegor så jag håller mig hemma hur tråkigt det än är! Ja, jag är less!!!!!
Enda fördelen är sovmorgon å sova vid lunch 💤💤💤💤 

Men sen är det bara 10 arbetsdagar kvar sen slutar jag!! 👏👏👏

Fick ett jobberbjudande oxå som jag tackade nej till.. Så surt när man väl får en tillsvidare tjänst så ska den ligga i Ängesbyn!! Vill inte pendla dit sen med 2 små barn och jag vill inte heller jobba 100%.. Men nå vet jag får jobb när jag kommer tillbaka 😉





Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Hon är så stoooor ju!!

2013-12-04 @ 20:35:24
URL: http://erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu