Varför så olycklig????

Milea har varit feberfri nu i 3 dagar men är fortfarande snorig.. Men hennes humör är inte på topp!! Hon vill inte alls vara på golvet, och vill hon det är det bara en kort stund innan hon börjar grina.. Hon grinar nog mest hela tiden å är gnällig å hänger som en apa runt halsen.. Vill inte vara hos någon annan, jag får inget gjort för hon hänger fast i byxorna å skriker..
Minsta fall, fast hon inte slår sig, blir hon hysteriskt ledsen.. Kan säga att det tar på krafterna!!
Snälla bli ditt gamla glada du!! ❤

I dag har vi donat på ute! Benny har slipat upp altanerna som såg förjäkliga ut!! Så nu kan Milea krypa på dem utan att få stickor i fötterna.. Är det sol i morgon så ska dem oljas in..
Jag har slängt en massa bråte som vi inte ides slänga i höstas, som man nu så fint får ta reda på :-/
En massa skräp ska till kronan, typ när vi klippte buskarna å allt vi krattat i hop.. Å i förråden ska det tok rensas!!!

Benny är och bowlar med Andreas å jag å Corran ser tv å äter ostbågar..

Go kväll på er!!
Å alla ni som ska "ploppa", vill ni vara så snäll å göra det nu!! Jag vill snosa bebis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu