Förkyld igen..

Gumman har dragit på sig en ny förkylning :-/ tyckte snoret rann under kvällen men hon hade varit ledsen så tänkte inte så mkt på det.. Hon somnade så gott vid 18:45.. Men vaknade strax före 20 å var jätte ledsen. Tog henne i famnen å vilade i vår kuddhörna å märkte då att hon antagligen hade ont i halsen, det såg verkligen så ut på henne :-/ fick inte i henne nå vätska å hon ville inte suga på tutten..hon somnade där en stund så jag bäddade ner henne, men när hon vaknade så skulle hon komma ut men ramlade i golvet och fick världens blåmärke i pannan..
Hon var vaken till strax efter 22:30 somnade till nån gång efter 01 vaknade igen och var jätte ledsen och ville inte dricka nånting den gången heller.. Nästa vaknande blev vid 4, då åkte näsfridan fram! Somnade igen vid 4:30.. Trodde hon skulle sova ett bra tag med tanke på den lilla sömn hon fått, men 6:35 ville hon upp!
Å vällingen gick ner!!
Nu verkar hon vara pigg, leker å står i :-) men med en rinnande näsa..


Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

Jaaa, jag håller med dig!!
Måste börja testa alla "sätta-igång-tips" tror jag :-)

2013-04-19 @ 20:30:05
URL: http://erikanorberg.blogg.se
Postat av: Erika Norberg

Bastu säger du?
Hmm... Det måste jag testa. Sticker till jobbet och badar bastu direkt imorrn då :-)

2013-04-21 @ 14:17:03
URL: http://erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu