Buzzador!

Jag är ju en buzzador, vilket innebär att jag och mina vänner får testa på olika produkter och säga vad vi tycker om dem :-)
Nu har jag kommit med i Veet kampanjen, alltså hemma vaxning :-) ska bli spännande, jag har inte rakat mina ben med hyvel på flera år utan alltid använt epilator som även den rycker upp rötterna å man är hårfri under en längre period :-) men det tar ju lite tid så ska bli kul å se hur dessa Veet produkter fungerar :-)

Jag kommer själv få prova på:
Veet Easywax electrical roll on kit
Veet Precision wax and care

Sen får jag Supreme essence vaxremsor att dela ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu