3 månader

en sen 3 månaders update =)
 
den 20 spetember var vi på 3 månaders koll.. då var det även vaccination vilket var det värsta jag varit med om =( oftast så brukar dem vara två stycken så dem ger sprutorna samtidigt men det var dem inte så hon fick plågas 2 ggr.. å det var inte det lättaste att få henne lugn, å när hon väl lugnat sig så skulle det stickas igen.. å så hon skrek, det var så hjärtskärande..
 
hon växer i alla fall =)
 
vikt: 6670g
längd: 61,5 cm
huvud: 41
 
den 22 oktober är det dags å mäta å väga igen =)
 
Jag tror att min mjölk börjar ta slut.. ena bröstet skulle man nog kunna säga noll produktion å det andra börjar nog oxå avta fast hon ammar jätte mkt från den sidan.. men hon verkar ju nöjd å belåten så det kanske är nog.. men men det är ju inte hela världen om det nu är så.. har ju i alla fall kunnat amma henne ett tag =) å kommer nog kunna det ett tag till men kommer nog få ge lite stödmål med ersättning tror jag..
 
Måndag i dag å det betyder babysång i kyrkan med Josse å Elvira =) alltid lika trevligt å träffa lite folk å komma ut..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu