Lördag

Grått å trist så långt ögat kan nå.. Så vi har rantat runt hela dagen med mamma.. Köpt lite julpyssel å gumman fick sig en liten leksak som gör ljud av Mommo :-)

Nu vill jag julpynta!! Älskar alla dessa julstjärnor, blir så mysigt..blir tjuvstart i år igen med några dagar i alla fall :-)

Till middag gjorde vi lasagne å bjöd farmor å Emma på mat..

På måndag ska jag å mamma på stan på morgonen å sen ska hon följa med till kyrkan med oss :-) det blir kul!

Försöker börja vänja gumman att sova i egen säng.. Går väl lite sisådär ;-) hon snurrar som en tornado å ligger å sparkar i gaveln hela tiden, så i förrgår lyfte jag över henne till slut för jag kunde inte somna som hon levde om..Vaknar mest hela tiden å är mkt svårare att söva om henne när hon ligger där, å speciellt när hon bara ligger å flinar :-)
Men tar det lugnt, hon får somna där å vaknar hon å jag måste ta upp henne för att söva om henne i vår säng så gör det ingenting.. Jag sover själv bättre när hon är nära :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu