täppt eller vad??!!

nu börjar jag verkligen bli less på denna täpta näsa!! inte nog med att jag haft den typ sen v 12, nu har jag blivit förkyld oxå så får ta nässpray typ hela tiden.. men förhoppningsvis är det inte så länge kvar nu å jag litar stenhårt på alla nr dem säger att den försvinner efter förlossningen..

Nu är det bara 19 dagar kvar, fortfarande en liten å nätt mage =) men desto värre med svanskotan å ryggen, har svårt att vända på mej i sängen, svårt att stta mej ner å ännu svårare att ta mej upp sen..



Dags för mvc besök i morgon, alla prover ska tas å en sammanfattning av graviditeten ska göras, ska bli kul å se vad sf måttet ligger på.. tyckte det var så lågt förra gången, då låg det på 33 å då var jag i v 36..
men men, hellre en liten å nätt mage som man kanske då kan bli av med ganska snabbt s länge bebisen växer som den ska =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Den där magen kommer du lika som jag, ha borta på en vecka !Jätte fin mage har du=)Börjar bli svårt att ana vad de blir. När du var i början av graviditeten tyckte jag du hade spjutig pojkmage men nu tyckte jag på senaste blogg inlägget att framifrån var den rätt lik min mage i slutskedet. Men jag tippar nog på en kille iafl=)..Bara vila på nu det kan ske när som helst=)..Och första veckorna är jobbigast!Världens bästa gåva!!Lycka till

2012-05-30 @ 21:43:14
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu