Onsdag!

I dag har älsklingen varit hemma från jobbet å vilat handen som han gjorde illa, som tur var så var det ingen fraktur så inga åtgärder krävdes.. vi har tagit det väldigt lugnt i dag.. gjort lite ärenden på Lulebo, ätit en mjukglass på kvantum å suttit ute å solat en stund.. nu på kvällen drog vi ut på en kvällspromenad vilket var riktigt skönt! Nu sitter vi bara å inväntar Grey´s =)

Planerna jag har just nu är att bli av med mitt röda hår! har ju inte råd att gå till frisören så det blir ett hemma projekt igen =) synd bara att man ändå har hyffsat långt hår, går säkert 3 förpackningar blekning å 2 förpackningar färg, ,men det blir ändå betydligt mkt billigare än hos frissan.. nån gång när jag blir rik så ska jag unna mej färgning hos frissan, nu klipper jag mej knappt.. typ 1 gg/år.. ska dock toppa igenom det sen!!
men när jag ska ta tag i detta vette tusan, antingen gör jag det i morgon eller så väntar jag till efter 30 års festen vi ska på i fall håret blir katastrof ;)

Annars är det jätte skönt att vara ledig, men tycker det är lite svårt att fördriva dagarna, blir så lätt rastlös!! men men , ska till nästa vecka dra i gång med lite storbak.. ska bakas glutenfritt bröd å en hög med fika så det finns ett tag under sommaren =) blir bl. a chokladbiskvier m. citronfyllning, muffins, snickerskaka, nougatkaka å frukostfrallor =) 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det inte bättre att vänta tills babyn är född? 5 förpackningar färg innehåller ju massor av kemikalier som når babyn via blodet.

2012-05-24 @ 00:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu