Mvc besök..

I dag fick jag äntligen gå på mvc, min bm var sjuk så fick nöja mej med verksamhetschefen som är bm i grunden :-) hade inge speciellt ändå jag ville ta upp, bara kolla att allt såg bra ut .. Jag följer kurvan bra å växer på, hade gärna nöjt mej med magen som den är nu, men mkt händer dem sista veckorna! :-) ska försöka njuta sista tiden, tycker om att vara gravid, om man bortser från mina små krämpor, å jag tror jag kommer sakna magen å alla sparkar.. Jag känner mej ganska "fin" bortsett från all extra vikt, fast är kanske den som gör det ;-) har alltid varit sååå mager så kläder har inte suttit så fint å nu fyller jag ut kläderna å jag känner mej fin..

Redan torsdag i morgon! Veckorna rusar i väg, slutar 13 i morgon så ska på stan å söka amningsbh.. Hittade på Lindex en skön, men vet inte om den fanns i rätt storlek.. Men ni som börjat amma, räcker det med en storlek större än vad jag har nu??


Kommentarer
Postat av: Dessi

Så jäkla kul att följa din graviditet här när man inte är där hemma och kan vara med :-) Så jag gillar starkt att du uppdaterar så ofta, fortsätt med det!! Du är sååå otroligt vacker med magen! Sköt om dig, Kram!!

2012-05-03 @ 19:35:05
URL: http://dessi82.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Dessi, måste få dina inloggningsuppgifter, har helt glömt bort!! =)

2012-05-04 @ 07:57:10
URL: http://lisabjornfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu