ledigt..

har varit så skönt att vara ledig i dag.. har varit lite rastlös men samtidigt för slö å orkeslös för att göra speciellt mkt.. drog ett varv med dammsugaren å plockade bort allt som låg framme.. sen har jag varit ute å påbörjat krattningen av gården.. insåg att vi har ganska stor gård att kratta nu å det verkar finnas en hel del blommbänkar som jag får göra fina sen =) nu vill jag plantera lite blommor i krukorna så det känns vårigt, sen måste vi införskaffa ett utebord på en utav altanerna..

i morgon ska vi äntligen besöka mvc å få lyssna på hjärtat å se om bebben växer som den ska.. jag får säkert oxå lämna nåt prov av nå slag skulle jag tro, men jag mår bra så det är nog inge fel på mej =) äter mina niferex fast jag har toppen järnvärden, men kunde vara bra att ha lite depåer att hämta från..

allt är som klart inför bebbens ankomst, bara små fix kvar som bädda säng å ställa i ordning skötbord å dylikt.. men allat som behövs är inköpt å klart =) så nu är det bara den eviga väntan kvar..!! men ska försöka njuta av lugnet å försöka sova så mkt jag bara kan å ladda batterierna fast jag jobbar heltid än..

beställde mej en ny ring från Design Stockholm som hade en kampanj på campadre, super nöjd med den =)




nu sitter jag bara å väntar på att älsklingen ska komma hem från Pajala..sen äta middag å kanske ta en liten promenix..

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu