It´s a new day!

Varför ska det alltid blåsa i denna stad?? solen värmer ju fint, men vinden gör sitt.. brrrr..

undra hur dagen ska spenderas då? måste ev hämta hem älsklingen från jobbet under lunchen, han har råkat klämma handen rejält så kan nog inte köra hem motorcykeln.. sen ska Corran komma efter skolan för det är stall i dag =) tror Benny får följa i dag utifall det blir uteritt ;)

blir tokig på min dator, varför ingår det aldrig microsoft word när man köper nytt?? försökte skicka in mitt förlossningsbrev, men tydligen så verkar det inte funka för att jag har office works eller nåt sånt..gjorde ett nytt försök i dag, annars får jag låna ngns dator som har word =)

näe, nu ska jag hänga lite tvätt!

slänger in en liten bild på lillmagen i v 37, är som skönt att den inte är så stor =)


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tusan vad snygg du är!! Vecka 37 och sådär satans fräsch :-) Njut nu sista tiden! Många kramar

2012-05-23 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu