Första dagen...

I dag är det första lediga dagen =) trist med vädret, tycker det räcker med en sån dag, för i går hann vi med städning å tvättning.. men men , finns väl alltid saker att göra.. tänkte ta tag i vårat sovrums fönster å Cornelias fönster då dem är skyddade under tak så då skitar inte regnet ner dem på en gång..

Lite rensning i garderoben tänkte jag oxå ge mej på.. åtminstone sortering, har bara kastat in allt å det är endast ett fåtal kläder jag kan använda..

I eftermiddag kommer mamma å Uffe, de ska sova här i natt då jag ska skjutsa dem till kallax i morgon.. Mammam fick en resa till Kreta i 50 års present av Uffe =) på kvällen ska vi till Josse så mamma får sig fina naglar till resan.. mina tar vi sen =)

Med graviditeten närmar det sig med stormsteg. bb väskan har jag börjat packa, tycker det är lite svårt att veta vad jag ska ta med, men har fått lite tips..sen undrar jag om man ska skriva ett förlossningsbrev?? har någon gjort det??
Var i alla fall till bm på onsdag, sfmåttet låg på 33 så lite lägre än den veckan jag befinner mej i, hjärtljuden låg på 156 å huvudet låg neråt med fortfarande ruckbart..dit igen den 30/5, då tas alla prover igen å vi sammanfattar min graviditet =)
Känner verkligen av när det blir soligt å varmt, alltså shit vad jag sväller.. får knappt in fötterna i ett par flip-flops!! tårna ser ut som prinskorvar å är omöjliga att böja på, hahaha!!

näe nu ska jag göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu