Amningsbh..

kanske är ute i FÖR god tid, men skönt att göra bort det.. =) tog allas råd å gick upp en strlk så gott det gick.. lite kritik vill jag dock ge till just Lindex denna gång, jag har en väldigt liten byst men behövde tydligen en välsigt mkt större strlk än jag trodde, men vissa av amningsbehåarna gick inte upp till mer än D kupa!! alltså hallå, tänk då dem som har en D från början å behöver 1-2 strl större å kanske inte vill gå på Eleonora Laura (eller vad den nu heter) å köpa en för 600..
jaja., en av modellerna fick jag i stället gå upp en strl runt om så kupan skulle passa å en av modellerna fanns det i lite större..
dem här blev det i alla fall, en lite finare å en vardaglig =)





I dag var det ju som fredag igen å vi har absolut inga planer för helgen, förrutom att hälsa på hos Ronnie å Mia =) någon som vill göra något?? ska väl kanske ta å plantera lite blommor i alla fall om jag orkar =)
stängning på jobbet å i dag blir det en sen stängning, har sista barnet till 17.30.. men vad gör det, det är min sista fredagsstängning!! sen får jag stryka ytterligare en vecka på schemat å då återstår bara 4 veckor!!! å då är 2 av dem 4 dagars veckor, det gillar vi!! synd att kristi himmel inte inföll på en fredag, men men skönt med ett avbrott ändå å sen slutar jag på en torsdag =)

Hittade även en liten kofta i går till bebben, tänkte som att det kan ju faktiskt vara ganska kyligt i juni så en kofta i 50 måste man ha =) till det hittade jag en söt lite röd/vit randig mössa, har nå dille på mössor tror jag, vette tusan hur många som ligger i lådan.. fast det är ganska många som kommit med i startpaket å grejjer å dem gillar jag inte riktigt..

I kväll måste jag nog slänga in en färg i håret, utväxten ser inte ok ut å färgen är lite blaskig.. hade som tänkt vänta tills det börjar närma sig, men jag får fräscha till håret igen eller efter.. funderar lite på att bli ljusrae, inte blond men nån jätte ljus brun med ljusa slingor.. men då tror jag att jag måste ha professionell hjälp annars slutar det bara i katastrof!

Näe gott folk, nu ska jag göra nå vettigt innan frukosten kallar =)

ha en trevlig helg.. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej,

det är dock bra att undvika att färga håret under graviditet då de starka kemikalierna i färgen går ut i blodet och över till barnet.

2012-05-05 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu