TGIF!!

å nu känns det verkligen som att jag behöver helg.. är helt slut!
natten till torsdag sov jag så fruktansvärt dåligt så hela torsdagen var jag sååå trött.. släckte av teven efter Grey´s, insåg att jag hade ett monster i magen som skrek efter mat, steg upp å åt en banan för att stilla den värsta hungern så jag kunde somna.. näe men visst inte!! då började bebben sparka, å hårt så det var helt omöjligt att kunna sova!! sen blev jag såklart täppt i näsan, kissnödig å törstig å fick kliva upp igen.. när jag väl somnar så dröjer det inte länge förrän jag vaknar igen av att det tok kliar i mina öron (har mkt problem med klåda i öronen), fumlar i mörkret efter mina starka steroider (ren kortison) å droppar i öronen.. å sen hux flux så ringer klockan å det är bara att stiga upp!

så i går blev det en tidig kväll å jag förberedde mej till max:
* äta något innan jag gick å la mej - CHECK
* spruta nässpray - CHECK
* droppa örondroppar - CHECK
* försöka hinna somna innan bebbeb vaknar - CHECK!!

somnade säkert strax före 9 å har sovit hela natten fram till 6, tydligen så har inte älsklingen fått göra det för jag har tydligen kliat fruktansvärt i öronen så han har vaknat ;) men ändå är jag lika trött, det måste bero på graviditeten ;)

promenerade faktiskt hem från jobbet i går, fick sluta tidigare å orkade inte vänta på att Benny skulle sluta.. hade inte dem bästa gå hem kläderna å skorna, men hade inte bråttom så jag tog det väldigt lugnt.. slutade med att jag gick en stor omväg, men det gjorde inte så mkt.. var jätte skönt att vara ute å lunka på.. tog mej i alla fall typ 40 min att gå hem.. så hade jag gått rätt väg å med rätt skor så kanske 30 min =) men nu är cykeln framme så den får börja åka med på morgonen så kan jag cykla hem när jag slutar ..
men nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sen tar jag semester i 1½ vecka!!

Vi har inga planer alls till helgen så vi tar den lite som den kommer..i dag blir det säkert lite snask å Let´s dance.. å hoppas på att vi kan sova till 8 på lördag morgon i alla fall =)

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: jossan

Å tack, snäll du e. var glad att du inte blekt innan för mitt hår e typ rosa nu haha . Den rätta färgen syns inte riktigt på kortet...

2012-03-30 @ 22:57:42
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu