Stockholm!

Har varit en super trevlig helg i Sthlm !! kom fram sen på torsdag kväll så blev inte så mkt surr innan vi kastade in handduken =) på fredag träffade jag upp Jennie å Lily på stan å drog en fika å shopping, som avslutades med att vi mötte upp Lisa å tog en after work.. orutinerad som jag är så drog ju jag på mina klackskor, dock ingen hög klack, så det resulterade i att mina trampdynor höll på att gå sönder.. slutade med att jag sökte efter nya skor att ta på mej men fann dock inga.. tur jag hade med mej ett par andra =)
på fredag kväll kom Lisas polare förbi å vi satt å surra å kolla på tv å Andreas lagade go mat till oss..

På lördag var Lisa ledig så vi drog i väg ut i solen.. hittade en fin plats att sitta på vid en husvägg vars solen verkligen värmde å latten satt som en smäck =) längtar så till sommaren!! fyndade lite till bebben på Villervalla som hade utförsäljning, blev en huvtröja å tre mössor å allt var på 70%, så de kostade mej bara 170 kr, det kallar jag fynd =) blev mkt turkost, men älskar verkligen den färgen å det passar till både flickor å pojkar så =) infogar en bild i ett annat inlägg..
sen blev det lite andra kläder från Lindex som gick i grönt =)

på söndag blev det tidig avfärd hemåt.. mötte upp bror å Sus på arlanda som var på väg mot Dubai, kul att hinna träffa dem å säga hej då =)

Alltid kul att besöka Sthlm, men en helg räcker ganska bra.. som tur är kommer Lisa med familj upp till påsk så då träffas vi igen =)

Näe nu drog kl i väg å det är dags att gå ner å jobba!!

Ha en bra dag !!

Å grattis storasyster som fyller 31 år i dag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu