Måndag...

måndag igen å jag går med tunga steg på jobbet.. först känner jag mej lite krasslig, lite konstig i halsen å allmänt hängig.. sen är det lite jobbigt på jobbet just nu, ganska mkt irritation å konflikter å manmår bara allmänt dåligt å vill inte jobba.. känns jätte trist, för det kommer kännas som evigheter dem veckorna som är kvar =( ska bli så skönt med semester i 1½ vecka!! känner att både kropp å själ behöver det..
K-dag i morgon från 13-17, inget jag ser framemot å vet ännu inte om jag ska delta.. har öppning då så slutar egentligen kl 13, sen har vi ridning å så.. men får se bara för det så blir jag verkligen sjuk.. men har ju haft fruktansvärd huvudvärk flera dagar så vem vet, det kanske jag får i morgon.. för just nu känns K-dagen bara som ett stort ångestmoln..

Budade hem ett vagnsskynke från Hyltanna, tyckte det var sååå fint =)



Tradera är verkligen bra !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu