Good morning!!

Tidig morgon som vanligt =) hade så svårt att somna i går, är som van att somna när jag lägger mej på kudden, men inte i går.. låg bara å vred å vände.. å när jag började känna att nu börjar ögonen bli riktigt trött näe då vaknar bebben å leker kung fu eller nå =) kom även på att jag skulle testa deklarera å det gick att komma in, å plus blir det på kontot till midsommar!! =) å efter det kunde jag äntligen somna å då var kl kanske 12, vilket är jätte sent för mej ;)

I går for Cornelia till Malin, blir alltid så tyst å tomt när hon åker, men i dag ska vi till stallet =)

Satt å prata med min kusin i går om föräldrapenning å liknande, hon är så bra på förklara å gör det så enkelt för mej, Tack för att du guidar mej i djungeln =) önskar jag hade världens bästa jobb som har jätte hög lön, men det har jag inte nu å jag vill ta ut så lite dagar som möjligt så kommer nog leva väldigt snålt om vår ekonomi tillåter det! hur har ni andra resonerat??

Fick oss en tripp trapp stol av våra kompisar, så när jag blir ledig ska jag ta å slipa upp den å måla den vit.. fick även deras gamla barnvagn som såg jätte fin ut.. så den tänkte vi ta upp till Vyöni så finns det alltid en vagn där när det kommer små barn, vilket det börjar bli gott om i våran släkt just nu =)
Insåg i går att jag ska "bara" jobba 10 veckor till, minus nån vecka när jag har semester.. så kanske 8 veckor kvar att jobba om man bortser från lite röda dagar å så.. det kommer ju gå sjukt fort!! behöver verkligen lite ledigt.. jobbet suger musten ur mej.. känns så trist att känna lite små ångest att gå på jobbet, jag har ingen fantasi till något, allt känns bara tungt hela tiden å stämningen är jämt lite halvtaskig med många som är trötta å less som jag..för försöka boka in mkt på helgerna så man alltid har något att se framemot =) BM nästa vecka, sen blir det påsk med ev. långledighet (om jag får beviljad semester) å då är vi redan inne i april..kommer vara ledig från den 5 april-15april =) å då ska jag vara uppe i vyöni hela tiden å bara njuta!!

Näe plikten kallar! Lycka till med deklarationerna i dag ;) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu