förkyld..

kände mej lite hängig i måndags å har nu åkt på en förkylning.. ingen allvarlig variant men lagom så man känner sig allmänt risig å hängig.. å nu börjar den roliga hostan komma så fort du tar ett andetag..
enda sovmorgonen i dag å när vaknar jag?!, jo typ strax efter halv 7 typ..var iofs ganska skönt att ta det lugnt på morgonen å kunna äta frukost i lugn å ro, hann plocka undan å städa lite smått också innan Benny komå hämta mej å vi for på MVC.. där såg allt bra ut =) ingen vägning denna gång, skönt tycker jag ;) varför jag ens orkar bry mej om dessa kilon vet jag inte, vet ju att allt är såå värt det =)

i morgon är det dags för skidlopp på jobbet.. ska vara nere på Kronans skidstadio å se våra talanger åka runt =) blir säkert kul, vädret verkar ju bli helt okej så ..

nu göra sig kvällsklar å titta på Grey´s..

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu