En liten update =)

Länge sen sist, men har inte haft nån motivation att blogga.. men en liten update kan jag väl komma med så här på morgon kvisten =)

I torsdags packade jag å Cornelia bilen å åkte upp till Vyöni. vi hade lilla Inez med som sällskap i bilen så inte en tyst stund i bilen =) syrran skulle köra upp sin egen bil till verkstan., den har nå fel på växellådan, så vi fick köra bakom henne hela vägen i fall något skulle hända =)

På fredag tog vi en tripp in till Ötå å handlade lite grann, väl hemma blev det stor bak !! jag slängde i hop 2 budapeststubbar, en med mandariner i å en med hallon/blåbär *mums*
vädret var inte det bästa så det var en inne dag.. det stormade å snöade lapphandskar..

Men på lördag när vi slår upp våra blå så skiner solen å det är fler plusgrader!! tjejerna är ute säkert i 4 timmar i streck å bygger på en snöhäst, som resulterade i en isbjörn ;) vi grillade korv å drack choklad, ni vet sånt som man gör på våren..

Söndan for vi hem redan vid 9, för Inez skulle på kalas hos Felicia som fyllde 4 år! men det var skönt att komma hem tidigt, vi började storstäda lägenheten, vilket verkligen behövdes!!

Snart vankas det påsk, å jag tror jag ska ta semester hela påsklovsveckan.. vi åker upp till Vyöni den 5 april å skulle ha åkt hem på måndan den 9 april, sen tillbaka på fredag.. så jag tror att jag tar ledig å stannar hela tiden å verkligen vilar upp mej.. Benny måste nog åka hem å jobba, men jag måste vila upp mej.. orken å lusten har helt blåst bort, kanske kan hitta nån motivation i skogen som gör att jag klarar mej majmånad ut =) vad tror du mamma? orkar du med mej i 1½ vecka? =)

En liten graviditetsupdate kan vi väl också slänga in.. är i v 27 nu, det är nu bara 96 dagar kvar till BF!! bebben lever om i princip hela tiden, men det är bara mysigt!! längtan efter h*n är enorm!, speciellt när alla börjar klämma ut sina små liv å vi är dem enda kvar så känns det som att tiden står stilla.. men riktigt sist är vi inte, mer än så säger jag inte ;) time will tell !! =)=)=)
magen växer också jätte fort nu, märks väldigt tydligt på kläderna.. än går det ingen nöd på mej.. vill inte köpa nå speciella mamma tröjor å sånt, så försöker att inte köpa så mkt kläder nu, å gör jag det så köper jag sånt jag vet att jag kan ha sen också.. nu är det bara lite amningskläder som ska införskaffas inom en framtid..
bloggar på jobbet så har inga bilder att slänga upp, ska göra nå collage vid tillfälle å slänga upp en liten bild från i helgen i alla fall =)

näe, nu är det dags att börja arbeta! ha en bra dag alla, det verkar bli en fin dag med massa solsken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag orkar med dej:)roligt

2012-03-13 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu