V 40+0

å ingen bebis än.. börjar bli lite otåliga nu, speciellt Corran =) varje morgon är lite av en besvikelse, varför man nu alltid tror att det bara händer på natten.. =) men men , den som väntar på ngt gott !!

Har tid till bm den 25:e å den hoppas jag slippa =)






(40+0)

I lördags var jag å fixade mina naglar hos Josse.. blev super nöjd!!
Resultatet:





Då är det typ håret kvar att fixa, är verkligen i behov av en klippning, tror jag har typ sicksackat hår baktill, ser förjävlig ut.. å färgen vette tusan vad det är.. det är då verkligen en blandning av en massa olika =) kanske drar i lite slingor eller så väntar jag till hösten å fixar det då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu