Regn, regn å åter regn..

har ju inte varit så värst roligt väder, jag tycker de är ganska skönt... då kan man ligga å vila med gott samvete.. men då är 9 åringen i huset så rastlös å uttråkad så man hör nästan väggarna suckar.. tror hon inser nu att hon hellre vill vara på fritids än vara hemma med mej på dagarna.. jag sover ju ganska länge när jag lägger mej på dagen, är utan bil å är allmänt trött, så hon hade nog inte haft så roligt..

snart ska vi ta en söndagsbastu å bara ta det chill resten av kvällen tror jag..


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag och Max kommer upp 11 juni och stannar till den 18:e. Jag tänkte att du skulle passa på att klämma ut lille knodden då? Det låter väl som en bra plan?! :-) KRAM!

2012-06-03 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu