Nu är hon här!! =)

Den 20 juni kl 08:40 kom Miléa Märta Greta Björnfot till världen!!
 
 
Hon vägde 3545g och var 49 cm lång å helt perfekt!
Lyckan när hon ligger på mitt bröst är helt obeskrivlig..
 
 
 
 
På fredag fick vi åka hem redan vid 10.. så skönt at få komma hem å få slappna av ordentligt.
Allt flyter på bra, hon är jätte snäll.. hon äter, sover å skiter =)
Jag mår också bra =) har bara väldigt ont i mina bröst.. har verkligen ordentligt med mjölk så dem är typ stenhårda å super ömma hela tiden, det typ svider i dem.. sen har jag även fått JÄTTE såriga bröstvårtor så varje amningstillfälle är vldigt plågsam, men vad gör man inte för sin dotter =) 
Har fått köpa amningspump å tömma ut lite mjölk när det gör alldeles för ont.. I morse var dem så fulla å ömma å var tvungen att pumpa ur båda brösten å ge flaska till henne, för de hade gjort för ont att låta henne amma.. känner mej hemsk :/
Men det går över å jag hoppas verkligen att det gör det snart =)
 
På fredag kommer mommo å "moffa" Uffe, mamma längtar sååå .. kan tänka mej att det är lite jobbigt att bo lite längre bort nu, inte lika nära till barnbarnen..å det ycker jag är jätte trist, fast vi trivs jätte bra att åka till Vyöni så saknar jag att ha henne nära..
 
På torsdag är det dags för första BVC besöket hos Annika =) ska bli spännande att se hur mkt hon gått upp i vikt.. hon vägde 3545 när hon föddes, hon hade gått ner till 3450 när vi blev utskrivna på fredag å på söndag när vi var på återbesök vägde hn 3550.. duktig tjej =)
 
Nu har ni fått en liten uppdatering så ni vet att vi mår gott =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu