Aj...

Nu står jag inte ut mer.. måste ta en paus i ammandet å låta tissarna läka..känns hemskt i mamma hjärtat att inte kunna ge sitt barn den närheten, men som lite lindring i det hela så får hon ändå min mjölk men hon får äta den från flaska.. jag tror att hon har legat lite fel när jag ammat därav mina såriga bröstvårtor =( det har känts som att hon legat bra, men hon kan ju inte ha gjort det för då ska man tydligen inte kunna få så såriga bröst..
så nu behandlar jag med bepanthen å pumpar för att vila, sen när dem är läkta kommer jag amma henne igen.. är bara lite orolig över höger bröst, kommer nästan ingenting när jag pumpar så vet inte hur jag ska lyckas med det.. för det är ju såklart det ondaste bröstet, men i värsta fall så måste hon ju få amma från det bara för att det inte ska sina..Ledsen mamma är det i alla fall =( känns som att jag sviker mitt barn, för jag vill verkligen amma henne för det är det mysigaste som finns.. men jag ska kämpa in i det sista!!
 
näe nu har vi lite besök här, så ska vara lite social =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu