tung dag på jobbet..

märker av att jag är i en ny trötthets period.. i går slocknade jag 20.30 å var ändå döendes trött när kl ringde 6.. väl på jobbet var en av mina kolleger hemma å självklart fick vi ingen vikarie.. så från kl 14 var jag ensam med 16 barn, alltså under mellis tiden å påklädningen.. men men , allt går bara man vill å humöret lyckades jag hålla uppe trots min irritation på barnen när man bara får tjata =) till råga på det var jag tok hungrig efter den super äckliga maten som serverades, spenatsoppa med kassler, huvva!! känner tröttheten komma smygandes, så nu hopp i duschen innan jag blir för trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu