Förhoppningsvis tillbaka igen =)

tänkte ge mej på att FÖRSÖKA blogga igen =) bloggen är dock väldigt tråkig, men orkar inte göra någon avancerad sak då jag fattar noll =)
Väldigt mkt har hänt sen sist!! har träffat en helt underbar kille, har fått en otroligt fin bonusdotter på 9 år och till sommaren kommer vårt gemensamma barn =)
vi bor nu på lerbäcken i en 4:a och trivs jätte bra! jag jobbar på Kronan å kommer vara där tills bebben kommer.. personlig assistent jobbet har jag sagt upp å snart är det färdig åkt med caddyn oxå.. ska bli så skönt att slippa den!!
på tisdag är det dags för det första ultraljudet å jag längtar som tusan!! vill bara inte bli tillbaka flyttad så väntan blir ännu längre!! hoppas att det går att se könet <3 mycket skulle underlätta om man visste, men det gör inget om man inte ser.. mkt har vi hunnit inhandla till knodden, som bilstol, spjälsäng, kläder  lite diverse andra saker.. vagnen ska beställas här framöver.. har velat fram och tillbaka med dessa barnvagnar, men kommit fram till att en fyrhjuling är något för mej =) så det blir en emmaljunga city cross!
ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer å sker =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har du gjort alla "könstester" som finns på nätet? =)kanske inte pålitliga men roliga!

2012-01-24 @ 17:22:27
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu