morgon stund..

God morgon folket! å Glad alla hjärtans dag för er som firar denna dag ;)
tidig dag på jobbet i dag, så passar på att uppdatera lite innan barnen börjar anlända..
i dag ska vi ha alla hjärtans dag disco, ska bli mysigt =) sen slutar jag tidigt å då ska jag nog bara åka hem direkt å chilla, kanske dra en liten städraid..

I helgen har vi tagit det väldigt lugnt, var inte så många som ville umgås med oss med tanke på vår magsjuka episod.. men den helgen gick ändå å vi fick mkt utrett, vaknade före 6 hela helgen, men har lyckats somna om till 8 i alla fall.. på söndag drog vi på oss kläder å tog en promenad på isvägen i stan, super mysigt men dock lite blåsigt..
på kvällen besökte vi Julia som har fin främmande från Sthlm, Jennie å lilla Lily, så har fått snosa bebis =), nu får gärna våran också komma!!

vi har även hunnit med att byta rum i helgen, Cornelia å bebben har skiftat rum vilket jag tror blev till det bättre.. nu är bebbens rum direkt i hallen, vilket vi tyckte var bra för då kan man köra in vagnen där så behöver den inte stå i vägen i hallen å det rummet är betydligt mkt mindre å Corran har ganska mkt saker så nu tror jag vi fick till hennes rum något så när, alltid finns det saker att göra å införskaffa men vi får ta det lite pö om pö, skulle kanske dock behöva åka på storheden å söka nå fina korgar/förvaringslådor till henne.. kanske till helgen om jag inte ids i detta busväder ;)

Näe, nu ska jag dricka en kopp kaffe så jag vaknar!

P.s tack Julia å syrran för mammbyxorna, nu har jag kläder för alla tillfällen, å bäst av allt, jag har ett par jeans att använda å inte bara ett par utan typ 3 par!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu