med sorg i hjärtat..

..ska jag ta bort mina långa naglar.. känner att det är dags att ta bort dem nu så dem hinner få återhämta sig å hinna växa lite innan sommaren.. känns som inte så praktiskt att ha långa naglar när bebben kommer sen så kostar det ju en hel del att gå göra dem.. i dag är jag trött, skulle ha börjat 9 i dag men blev väckt kl 8 å var på jobbet 8.15, ingen vikarie som vanligt.. sen jobbat ttill 17.30, i morgon är det jobb mellan 7-16.15 sen p-möte 16.30-19 halleluja!!!! å all denna snö som vräkt ner under dagen å jag visste att jag hade en massa skotniing attt göra runt om i hela stan, men som en skänk från ovan pratade jag med chefen å tydligen så har inte vi hand om snö skottningen nå mer!!! det var verkligen ett halleluja moment!! =) i går kväll fick jag verkligen känna bebben ordenligt, känner den varje dag flera ggr om dagen, men i går var det verkligen en rejäl spark..hel mysig känsla!! nu duschen sen lovade hjärtat mej en massage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu