Magsjuka..

I år så åkte jag dit.. kanske inte så hårt som många gjort men magsjuka fick jag.. i onsdags så hade vi 7 barn som spytt under natten, började som må illa under dagen men tänkte att det bara var psykiskt..på kvällen blev det värre men jag tänkte att det försvinner när jag somnar.. men icke sa nicke.. vaknade vid 23.40 å fick springa på toa, först efter 6 var jag lugn i magen å kunde somna om.. hjärtat klev upp på morgon å skulle på jobbet, men bara så där började han kräkas på morgonen..så vi har legat båda två.. synd bara för Cornelia som fick en väldigt långtråkig dag .. i går somnade jag 19.30, tanken var att jag bara skulle vila en stund tills huvudvärken försvann, men jag vakande första gången vid 03, kunde somna om till 05.30 då klev jag upp! kollade på tv en stund och somnade om vid 7.. man skulle kunna tycka att jag är jätte uvilad, men jag är jätte trött.. =)

i dag har vi mått hyffsat bra, men lite illa har jag mått nu på eftermiddan.. nu ska jag bara vila på soffan å ta det lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu