hmmm

hmm, satt å fundera över den här mjukliften.. måste ju kolla med er experter, kommer det se konstigt ut att liften är grå å vagnen svart, ska allt vara svart??  blir ju så osäker, vill inte att det ska se märkligt ut =) får väl vänta på vagnen å testa å se då..

annars då, ja torsdag i dag..lite barn på jobbet så med andra ord en lugn dag.. caddy efter jobbet så blior dock en lång dag, men sen är det bara 3 LLT rundor kvar sen skiljs jag från XME345, känns lite vemodigt men samtidigt ska det bli sååååå skönt..

snart är det även dags för en lite tripp till Sthlm, den 1 mars åker jag å kommer hem den 4:e.. ska bli så skönt å komma i väg å få träffa alla där nere =) Längtar!!

På lördag ska jag försöka plocka fram nån liten bullmamma i mej å ge mej på att baka egna semlor, eftersom inget bageri bakar glutenfria så får jag ta saken i egna händer om jag ska få mej nån bulle =) hoppas på succé!

näe, nu är rasten slut, back to work!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag tror inte att det gör nåt i och med att den är grå.. Grått och svart funkar ju så bra ihop :) Ha en bra dag, kram!!

2012-02-16 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu