Härliga sooool =)

I går var det ju verkligen toppen väder!! tack för det jobb jag har =) vi var ute i princip hela dagen.. kl 9 gick vi i väg till skidstadion å åkte skidor å klättrade i snöhögarna, tillbaka till förskolan till 11 för att äta lunch.. började prata om att vi borde åka in till stadsparken ngn dag å åka på grodan, å spontana som vi är packade vi i hop lite mellis å tog bussen in till stan, kom tillbaka kl 15 med en hög utslagna barn å två trötta fröknar =) men solen gör verkligen att man blir på bra humör å jag känner verkligen hur mkt jag vill ha sommar å sol !! däckade helt tidigt i går, precis som alla andra dagar, å skulle upp vid 7.. låg länge å velade om jag skulle börja 8 el. 9, har egentligen planeringstid där i mellan, men bestämde mej till slut för att åka till 8.. när jag ska börja klä på mej ytterkläderna så ringer min kollega å kollar om jag kan stänga i dag pga ingen vikarie å då börjar jag inte förrän 9!! åååå jag som var så trött, hade ju fått sova 1 timme till *suck* så pappan i huset får ta stallet i dag.. På torsdag ska vi få gå på Kaj Pollaks föreläsning på nordkalotten, ska bli riktigt spännande.. har hört så mkt bra om den!! å fredag är det kort dag å sen blåser vi upp till vyöni.. mest troligt så tar jag med mej Inez på jobbet för Jenny å Matte åker så tidigt till gränsen å Inez ska med oss till vyöni =) Näe ska nog vila på soffan 1 timme innan jag ska jobba.. ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker absolu att du ska delta i mamma gruppen!!jag tänkte som att jag redan visste och kan alt men det är som mysigt med gemenskapen, höra andras tankar och åsikter åså jämföra sej med andra och förhoppningsvist kanske få en ny bekantskap=)..Jag har missat ett möte. Men vi har tagit upp allt från förlossningen, de olika skedena, smärtlindring, föräldraskap amning mm=) Jag har då absolut fått nya tankar kring en del saker jag tänkt annorlunda om!

2012-02-21 @ 22:13:55
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu