Halkat efter med bloggandet..

När man har Facebook å nu instagram kommer bloggen lite på sidan om.. Sen har brist på motivation å tid oxå spelat en stor roll..

Dagarna knallar på här hemma å gumman utvecklas för var dag som går :-) magknipet på kvällarna har gått över, sen om det är pga dropparna från Finland vet jag inte men jag tackar gudarna att det släppt!! Hemskt att se sitt barn ha så ont..

Älsklingen börjar jobba på måndag, känns konstigt efter att ha varit hemma 9 v tillsammans.. Så nu måste jag å gumman hitta vår vardag :-) ska försöka komma i gång med promenerandet som halkat efter av många olika anledningar.. Men dem sista kilona ska bort!!

I kväll har vi varit och firat Rolf som fyller 60.. Gumman var mestadels nöjd men efter den 100:ade famnen å magknip så fick det vara nog.. Gråtandes somnade hon i mammas famn.. Nu sover hon sen 30 min å vi myser i soffan med en massa tända ljus ... Älskar hösten!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi e oxå ensamma om dagarna så vi hakar gärna på prommis om vi får :))

2012-08-31 @ 23:39:42
URL: http://jossanojim.blogg.se
Postat av: Dessi

Åh, jag älskar också hösten, så mysigt med tända ljus :-) Vi kommer upp i slutet på september och då vill jag boka in en date och få mysa med lilltösen!!! KRAM

2012-09-01 @ 20:33:49
Postat av: Jossan

Jo vi kommer behålla vår 4-hjuling för dom e ju dom bästa att köra på vintern. Men vi får höras av till veckan o hitta på nå då :)

2012-09-01 @ 23:29:48
URL: http://jossanojim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu