Monday it is!

Härliga måndag, strålande sol gör att man blir lite piggare än vad man egentligen är =) många lediga barn i dag så blir ganska lugnt på jobbet, har ändå stängning så blir ju en sen dag i alla fall.. i dag ska vi grilla kyckling ute till lunch, ska bli mysigt =)
å så ledigt i morgon, det låter fint! älsklingen ska nog upp till Pajala å hämta hem motorcykeln som ska säljas å jag ska passa på att vila!! det är fördelen med röda dagar, ALLT är stängt så man kan inte åka å handla en massa strunt =)

Helgen har annars varit lugn, var i sjulsmark på lördag å solade å hälsade på, sen middag hos mommo.. Inez följde då med oss å sov hos oss, mys!! på söndagen for vi ut på storheden å strosade runt lite grann, skulle söka mej en amningsbh men min strl fanns inte, så ska kolla på stan i stället.. sen for vi förbi hos Josse å Jim å kikade på deras nyinköpta hus ( Bennys gamla hus ) , man blir alltid lika sugen på hus när någon annan köpt.. men vi håller nog oss i läggan ett tag till ;)

Näe, nu ska jag slänga mej på soffan innan jag ska reflektera med en kollega å börja arbetsdan..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu