Måndag igen..

jaha då drar vi i gång med en ny vecka, bara 6 veckor kvar nu på jobbet!! men det känns som en evighet som allt annat.. i natt har varit första natten som jag sovit riktigt dåligt.. hade så ont i magen i går, just vid naveln gjorde det jätte ont å den har spänt hela natten.. antar att den växer =) men har vaknat typ hela tiden, så det känns som att jag varit mer vaken än vad jag sovit..

Vad har helgen bjudit på då? På fredag var jag å åt med mina mostrar på Waldorf, å på lördag var vi på stan å shoppade oss lite kläder, mamma var även på besök så hon följde med.. på kvällen kom mamma, mommo, Marianne, Emma å Ida ( farmor+fastrar) på middagsbesök.. =)

Ha en bra dag allihop!, nu ska jag planera lite innan jag börjar jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu