Jag lever..

slänger in ett litet inlägg så ni ser att jag lever i alla fall =) har semester nu å är uppe i Vyöni hos mamma å Uffe.. kom hit i torsdags å blir kvar här till söndag.. mamma fyller nämligen 50 på söndag så på lördag ska vi fira henne lite grann =)
hjärtat for hem i går en snabbis å skulle jobba tis å ons, men i morgon kommer han tillbaka igen =)
här har jag egentligen hur mkt tid som helst att blogga, men jag är för slö å det händer inte så jätte mkt.. tycker bara att jag går runt å äter jämt ;) inte bra, är nog med dem kilon jag redan lagt på mej!!
bebben tycker jag är vaken jämt å jag märker att det börjar bli trångt i magen, stackars liten.. men sparkarna gör inte ont så den kan hålla på hur mkt som helst, bara mysigt!!
just nu håller jag å mamma på att baka lite grann, det blir chokladbiskvier med citronfyllning å en äppelpaj =) på fredag ska vi baka budapestrullarna färdigt..
I dag är det riktigt skit väder, så vi har varit en sväng till Happis, mamma å Uffe har gjort nya pass å så tog vi en snabbis in på ikea, kulle köpa ett tyg til Cornelias rum men det var så klart slut..
näe, nu återgå till baket..
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu